Osnovna načela tehnologije start-stop
Sistem start/stop samodejno izklopi in znova zažene motor, da skrajša čas prostega teka motorja in tako zmanjša porabo goriva ter izpuste. Večina proizvajalcev se odloči za vgradnjo akumulatorjev VARTA® v svoja vozila s sistemom start-stop, takoj ko zapustijo proizvodno linijo.
Akumulator je srce avtomobila. Napaja vse – od zagona do neprekinjenega delovanja električnih in razvedrilnih sistemov v vozilu. Akumulator skrbi tudi za napajanje vseh drugih funkcij v vozilu, ko je vozilo sredi procesa start-stop. Naloga akumulatorjev je veliko več kot le zagon vozila. Zato velja, da je AKUMULATOR SRCE vašega vozila.
Danes večina novih avtomobilov že ima sistem start-stop, kar je tudi razlog, zakaj smo izdelali dva inovativna akumulatorja VARTA®, ki podpirata sistem start-stop: akumulator VARTA® Silver Dynamic s tehnologijo AGM za naprednejša vozila s sistemom start-stop in akumulator Blue Dynamic s tehnologijo EFB, ki je namenjen običajnim vozilom s sistemom start-stop.
Vožnja in pospeševanje
Napreden sistem za upravljanje z enegijo med pospeševanjem ali pri običajnih voznih pogojih izključi alternator. To pomeni, da je več moči motorja na voljo za pogon. Alternator se znova vključi, ko se stanje napolnjenosti akumulatorja zniža pod predhodno nastavljeno vrednost.
Zahteve za akumulator:
Akumulator se ves čas prazni in polni ter mora samostojno napajati vse elektronske naprave.
Zaviranje
Regenerativno zaviranje deloma dovoljuje, da se kinetična energija vozila spreminja v električno energijo, ki potem znova polni akumulator.
Zahteve za akumulator:
Akumulator se mora hitro ponovno napolniti in imeti na voljo dovolj veliko količino dodatne energije. Akumulator mora biti sposoben delovanja pri nižji napolnjenosti.
Ustavljanje in izklop motorja
Ko se vozilo ustavi, sistem Start-Stop ugasne motor.
Zahteve za akumulator:
Celo ko je motor ugasnjen, mora akumulator še vedno napajati zaganjač motorja z dovolj zagonske moči, da lahko ponovno zažene motor.